Sjamanistisk ForbundInformasjonPresentasjon av hovedstyret.

Presentasjon av hovedstyret. — 1 kommentar

1. Veldig, veldig bra! En stor TAKK for alle sammen som nå har gått sammen i hovedstyret, og stor takk til alle som har bidratt til nå. Og kjønnsfordelingen er ivaretatt ser jeg:-)
    En sak som tydelig preger seg og er på valg på trossamfunn / individ og natur-fagforenings veien vår, er at selve vigselsretten rettslig helt greit kan legges til å bare bli forvaltet av kommunen og fylket (klanene). Da kan den gode og frigjørende konsekvensen være at de individer som vil, kan bli vielsessertifisert i Sjamanistisk Forbund. Ved denne sertifiseringen kan alle utføre egen rituell vielse på de steder de selv velger.
    Jeg selv ser fram til at mange flinke sjamanistiske arrangører kan annonsere i hele landet vårt og overfor utlandet hva vårt land kan tilby som vielsesarrangør. Landet vårt «eier» oss og kan ville gi av sine rikdommer og også ville gi av sine veldige livs velsignelser til alle verdensborgere. Dette er et hint og et godteknask, sagt i full ærbødighet og respekt for det store arbeidet hver og en av dere allerede gjør i hovedstyret i Sjamanistisk Forbund. Klemmer fra Øyvind Siljeholm