Valg av styremedlemmer på årsmøte

Det skal avholdes årsmøte der det skal velges styreleder og ett styremedlem for en periode på to år. I tillegg vil det bli valgt to varamedlemmer.

Gjenvalg av nåværende styremedlemmer

Styreleder: Christoffer S. Eid stiller til gjenvalg.

Styremedlem: Asbjørn Aamot stiller også til gjenvalg.

De nåværende varamedlemmene, Thomas Skog og Karl Thorsen, har vært med i mange år, men har besluttet å ikke stille til gjenvalg. Dette åpner opp for nye kandidater som kan tilføre styret friske perspektiver. Alle de utlyste posisjoner er valgbare.

Viktige frister

Alle kandidaturer må meldes inn til sjamanforbundet@gmail.com innen 31. oktober, oppgi også hvilken posisjon du ønsker å stille som kandidat for. Denne datoen er også fristen for innsendte saker til årsmøtet.

Vi minner om at alle medlemmer som ønsker sakspapirer og tilgang til stemmegivning, må melde seg på i forkant av møtet ved å sende oss mail. Dette er en viktig mulighet for medlemmene til å delta aktivt i beslutningsprosessen og forme fremtiden for organisasjonen.