Invitasjon til digitalt årsmøte i sjamanistisk forbund

Kjære medlem,

Vi inviterer deg til Sjamanforbundets digitale årsmøte, som avholdes 17. november klokken 14:00. Møtet blir digitalt, og vi håper at mange av våre medlemmer ønsker å delta.

For å imøtekomme de som ønsker færre e-poster, vil vi i år kun sende ut avstemningsinformasjon til de som melder seg på. Hvert år får vi henvendelser fra medlemmer som ikke ønsker å motta de 3-5 e-postene som vanligvis sendes ut i forbindelse med årsmøtet. Vi ber derfor de som ønsker å delta i avstemningen om å melde seg på ved å sende en e-post til sjamanforbundet@gmail.com.

Viktige datoer og informasjon:
Påmelding til avstemning: Ønsker du å delta i avstemningen, send oss en e-post så snart som mulig.
Avstemning i forkant av møtet: Avstemningen vil finne sted dagene før årsmøtet, og du vil få tilsendt link og passord når avstemningen er klar.
Innsending av saker: Eventuelle saker som ønskes behandlet på årsmøtet, må sendes til samme e-postadresse innen 31. oktober.
Sakspapirer og møteinnkalling: Når du har meldt deg på, vil du motta sakspapirene samt en egen link til det digitale årsmøtet som avholdes 17. november klokken 14:00.
Dette gjelder kun for de som ønsker å delta i avstemningen. Alle medlemmer, unntatt de som har reservert seg mot e-post, har allerede fått varsel om årsmøtet.

Vi ser frem til din deltakelse og til et konstruktivt møte!

Med vennlig hilsen,
Sjamanforbundet